2012. november 8., csütörtök

Update

Tudom régen írtam (kb. másfél éve), de mivel senki sem olvassa ezt a blogot, így nem volt kit cserben hagyni. XD

Természetesen a régi bejegyzések óta sem hagytam fel a függőségemmel. Mostanra már semmit nem nézek a TV-ben (ergo TV hírek nem lesznek) viszont új sorozatokba sem nagyon kezdtem, mert úgy gondoltam, hogy illene a már eleve nézős kategóriában lévőkkel felhozni magam... Sajnos lusta ember lévén felejtős, hogy eredeti sugárzás szerint nézzem a sorozataim, így komplett évadokat szoktam kivárni és azokat ledarálni (tehát meglehet, hogy le-lemaradozva vagyok a függőtársakhoz képest az új szériákból).

Szóval mint már említettem, a nyáron felhoztam magam minden sorozatomból (pl. Two and a Half Men, Grey's Anatomy, How I Met Your Mother, Bones, stb.) és szomorúan tapasztaltam, hogy a 115-ből már csak 21 fut. :-( Persze nem most lett vége mindnek, csak hát akkor is... Olyanok estek ki nemrég, mint a Weeds, a House, a Desperate Housewives, a Chuck, az Eureka, a Sanctuary stb....szóval a jól bejáratott sorik. Ilyenkor persze elszorul a junkie szíve, hisz egy-kettő szinte az egész gimis korszakomat végigkísérte, így óhatatlanul rátör a finálé láttán az emberre a nosztalgia. Majd ezt követi az "ezt az űrt semmi sem pótolja" érzés... Nade itt ugye csak egy pillanatig ragad le a "kanapé krumpli" és máris keres más néznivalót. Én is így tettem (igen Forever alone!) és ősszel ledaráltam az egész Smallville-t. Lehet írok róla, lehet nem, de azt azért elmondom, hogy fogalmam sincs hogyan maradt ki. Régóta terveztem már a darát (úgy 6 éve!!!), így akkor abbahagytam a TV-ben követést, és azóta nem jött ki rá a lépés, EDDIG! Amúgy nagyon tetszett, de mint mindig a jó dolgokban is tudok találni kritizálni valót (de ez csak a szeretetem jele).

Mostanában egy másik nagy darát iktattam be, a Csillagkaput, ami kb. ugyanúgy járt mint a Smallville. Igyekeztem anno a TV-ben nézni (szinte azon nőttem fel), aztán mikor elkezdtem az igazi junkie létet eldöntöttem, hogy ledarálom, ezért abbamaradt. Persze mikor néztem, akkor összevissza, meg hiányosan sikerült elkapni, szóval tényleg elölről kellett kezdeni. Az érdekes a dologban amúgy az, hogy talán a negyedére emlékeztem (most tartok az 5. évad végénél), pedig meg mernék rá esküdni, hogy rendszeresen néztem...na mind1.

És hát a végére leírom, hogy vannak tervek bőven, mert a májusi finálédömpingig (ugye én akkor fogom az egész évados darákat lenyomni) nekem uborkaszezon van. Megpróbálkoztam az X-aktákkal, de sajnos nem jött be. Erről írok majd egy bejegyzést, mert úgy gondolom kijár neki (legalább ennyi tisztelet, ha már nem fogom soha megnézni). Viszont tervben van az It's Always Sunny in Philadelphia, a Hustle. az Entourage, a Sex and the City, a Gossip Girl és a Nip/Tuck bevizsgálása. (Tudom, tudom, itt jön a döbbenet, hogy hogyan lehetett ezeket a klasszikusokat és fanfavoritokat kifelejteni...hát mert vmit muszáj volt. Gondolom mindenki tapasztalta már az idő szigorú korlátait, ami választásra kényszerít...)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése